قوانین مشترکین

کلیه کاربران سرویسهای ترک سرور و کلیه اشخاص پس از تهیه هر یک از سرویسهای ترک سرور ، موظف به رعایت کامل شرایط سرویس ترک سرور می باشند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق سایر کاربران اینترنت و تطابق با قوانین حاکم بر محیط سرویس دهندگانی است که ترک سرور از سرویس آنها استفاده می کند. این شرایط جامع و کامل نبوده و ترک سرور حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وبگاه torkserver.com  برای خود محفوظ می دارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط می بایست از طریق ایمیل یا به صورت کتبی به ترک سرور اعلام گردد.

تعهدات


ترک سرور متعهد مي گردد كه در قبال دريافت مبلغ تعيين شده، خدمات ميزباني وب را با شرايط ذكر شده در مشخصات مجموعه ها و همچنين انتخاب كاربر، با توجه به فرمي كه كاربر ارسال مي كند، به وي ارائه نمايد. 

قوانین کلی


تمامی کاربران ملزم به تبعیت از قوانین جمهوری اسلامی ایران درج شده در وبسایت ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی میباشند. هر گونه تخطی از مفاد ذکر شده در قوانین جرائم رایانه‌ای منجر به غیر فعال شدن اکانت کاربر خواهد گردید. ارایه سرویس به وب سایت های با محتوی مستهجن، همسریابی، سیاسی و فروش وی پی ان در حال حاضر مقدور نمی باشد. 

منابع سرور


به هر وب سایت که بیش از حد متعارف از منابع سرور (مانند CPU، Ram یا شبکه ویا سایر مواردی که در اینجا به آنها اشاره نشده است) استفاده کند گزینه های "ارتقا یا پرداخت هزینه اضافه" (بسته به موارد ومیزان مصرف بیش از حد)ویا "کاهش مصرف تا رسیدن به سطح متعارف" پیشنهاد می شود. ترک سرور تنها تعیین کننده حدود متعارف استفاده از منابع سرور خواهد بود. همچنین هر وب سایت یا سرویسی که بدین شکل موجب اختلال در کارایی و سرعت سرور یا شبکه شود بدون اخطار قبلی قطع خواهد شد. 
 بنابراین برنامه هایی نظیر vbseo , rapidleech, sharetornix, dolphine, phpfox و برنامه های مشابه که نیاز به منابع سرور بالایی دارند اجازه نصب شدن بر روی اکانت های اشتراکی نداشته و در صورت مشاهده غیر فعال خواهند شد.

 

اسکریپتها


قراردادن هرگونه اسکریپت که موجب خطر امنیتی بالقوه برای سرورها شود و یا موجب اختلال در عملکرد شبکه یا سرورها گردد بدون اخطار قبلی حذف و ممکن است وب سایت متخلف برای همیشه قطع گردد.

نصب Chat room


Chat room ها معمولا به میزان بالایی از منابع یک سرور را مصرف می کنند بنابراین امکان نصب آنها بر روی سرویسهای اشتراکی وجود ندارد. کاربرانی که نیاز به نصب Chat room دارند می بایست از سرویسهای اختصاصی ترک سرور استفاده نمایند. 

IRC


انجام IRC بر روی کلیه سرویسهای ترک سرور اکیدا ممنوع بوده و ترک سرور ضمن قطع سرویس متخلف، حق پیگرد قانونی را برای خود محفوظ می دارد 

بکاپ داده ها


ترک سرور از کلیه داده های روی سرورها شامل فایلها، ایمیلها و پایگاه های داده به صورت هفتگی بکاپ می گیرد. ولی هیچگونه مسئولیتی در مورد صحت و بروز بودن آنها ندارد. به طور کلی مسئولیت بکاپ اطلاعات با خود کاربران بوده و همه کاربران می بایست پشتیبان کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای ترک سرور نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود 

استفاده غیر قانونی :


کلیه سرویسهای ترک سرور می بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیما به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد می تواند شامل مواد زیر باشد (البته محدود به مواد زیر نیست) • قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز • استفاده غیر مجاز از علائم تجاری دیگران • استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران • اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور • انتشار اکاذیب علیه دیگران • کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود • سایتهای فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی • سایتهای مرتبط یا حامی گروههای شناخته شده تروریستی طبق لیست دولت ایالات متحده آمریکا (با توجه به قرارگیری سرورها در آلمان، آمریکا و کانادا)

استفاده  غیر قانونی از سرور و شبکه


مختل كردن امنيت سيستم يا شبكه ممنوع است و در صورت بروز چنين مسائلي ترک سرور حق پيگرد قانوني و شکايت از متخلف به مراجع قانوني را محفوظ مي دارد. نمونه هايي از اختلال در امنيت سيستم يا شبكه شامل موارد ذيل مي شود: دسترسي يا استفاده غير مجاز از داده ها، سيستم يا شبكه، از جمله هر گونه تلاش براي جستجو، اسكن يا آزمايش آسيب پذيري يك سيستم يا شبكه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر كاربر، ميزبان يا شبكه، شامل: تلاش براي دسترسي به اطلاعات نامه هاي الكترونيكي، تلاش عامدانه براي پر كردن فضاي يك سيستم، تلاش براي تغيير و يا حذف اطلاعات وب سايتها بدون مجوز از مالکان آنها و ... 

 

ويروسها و ساير فعاليتهاي تخريبي:


استفاده از سرويسها يا تجهيزات ترک سرور براي ايجاد يا ارسال ويروسها، كرمها يا تروجان هاي اينترنتي ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش براي ايجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است. 

مسائل جنسی :


استفاده از سرویس های ترک سرور برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی داده های مرتبط با مسائل جنسی به هر شکل ممنوع است 

حریم شخصی و اطلاعات محرمانه :


به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیطها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه ترک سرور تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از کاربران خود می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. ترک سرور هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود نمی پذیرد. 

 

مسئولیت کاربران :


کاربران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده می باشند همچنین می بایست به حقوق سایر کاربران ترک سرور احترام بگذارند. ترک سرور حق تعلیق یا قطع دائم سرویس کاربرانی که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر کاربران می گردد را برای خود محفوظ می دارد. ضمنا کاربر حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت 

اقداماتی که ترک سرور در صورت تخطی از این شرایط انجام می دهد


تخطی از هر یک از شرایط درج شده در اینجا موجب تعلیق سرویس می شود. ترک سرور تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می باشد. ترک سرور حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می دارد. زمانی که ترک سرور از تخطی یک کاربر از شرایط مندرج اطلاع پیدا می کند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس کاربر به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسی ها ترک سرور بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع سرویس خاطی خواهد بود همچنین ترک سرور در صورت لزوم حق پیگرد قانونی متخلف را نیز برای خود محفوظ می دارد. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران یا آمریکا خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می گردد. ترک سرور هیچگونه وجهی به کاربران متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به ترک سرور خواهد بود 

رفع مسئولیت


خدمات ترک سرور به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز کاربر بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و ... ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای ترک سرور که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند. ترک سرور  هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد. ترک سرور تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور) نخواهد بود همچنین ترک سرور هیچ گونه مسئولیتی در برابر هک شدن هاست شما ندارد شما باید خودتان امنیت هاست و اطلاعات خود را بررسی و بالاببرید .

تمدید :


کلیه کاربران می بایست قبل از پایان دوره سرویس نسبت به تمدید سرویس خود اقدام نمایند. در غیر اینصورت پس از پایان دوره هیچ گونه اعتراضی مبنی بر قطع سرویس و یا حذف آن پذیرفته نمی باشد. ترک سرور قبل از پایان مدت قرارداد سعی خواهد نمود تا از طریق ایمیل یا تلفن به مالک سرویس اطلاع دهد ولی عدم انجام این اطلاع رسانی به هر دلیل موجب ایجاد هیچگونه حقی برای کاربر نخواهد شد. 

بازگشت وجه :


عودت مبالغ پرداختي از جانب کاربر فقط تا 7 روز امكان پذير ميباشد. پس از آن عودت مبالغ پرداختي چه كلا" و چه جزئا" به هيچ وجه امكان پذير نميباشد. لازم به ذکر است هزینه پرداخت شده بابت دامین غیر قابل بازپرداخت می باشد. 

توجه: در صورتی که طی فعال بودن سرویس خود با ترک سرور از امکانات پشتیانی نظیر انتقال بک آپ یا اصلاح و بهینه سازی اکانت استفاده شده باشد، در صورت کنسل کردن سرویس هزینه آن از وجه بازگشتی کسر خواهد شد. 

 


قوانین مربوط به بازاریابی از طریق قرار دادن بنر بیلیغاتی در وب سایت:


لطفا قبل از فعال سازی اکانت یارازبابی خود درپنل کاربری به موارد زیر توجه کنید:

• شما مجاز به استفاده از سیستم بازاریابی برای ثبت سفارش های خود نمیباشید.
• هر گونه استفاده نادرست از سیستم بازایابی شامل تقلب ، فریب دادن و یا گمراه کردن منجر به غیر فعال شدن اکانت بازاریابی خواهد شد.
• ترک سرور هیچ مسوولیتی در قبال محتوی وب سایت هایی که بنر های تبلیغاتی ترک سرور در آن قرار میگیرید نمیپذیرد
• توجه داشته باشید که حق بازاریابی در قبال ارجاع بازدید و فروش تعیین شده و در صورتی که هر گونه بازاریابی به طریقی غیر از قرار دادن بنر در وبسایت انجام شود، شامل حق بازاریابی این سیستم نمیباشد. 
• در صورت غیرفعال شدن اکانت بازاریابی شما، هیچ حق بازاریابی از جمله حق بازار یابی های قبلی به شما تعلق نخواهد گرفت 
• هر گونه تبلیغ غیرواقعی و یا اطلاعات ناقص در رابطه با ترک سرور و یا سرویس های ارایه شده منجر به غیر فعال شدن اکانت بازاریابی خواهد شد 
• درج اطلاعات نادرست و غیر واقعی شامل اطلاعات تماس و غیره منجر به غیر فعال شدن اکانت بازاریابی خواهد شد. 
• حق بازاریابی فقط به سفارش خرید برای کاربر تعلق خواهد گرفت. 
• حق بازار فقط به صورت نقدی و توسط سیستم پست یا تی پاکس برای کاربر ارسال خواهد شد. 
• حق بازار پس از مدت 30 روز تایید شده و در اکانت کابری ثبت خواهد شد. 



Monday, January 12, 2015

« برگشت